چگونه از فندق افسون گر برای مقابله با پوست مستعد آکنه استفاده کنیم؟

فهرست مطلب


بیشتر متخصصان zit-zapping به افراد مبتلا به آکنه ممکن است استفاده از برخی روغن ها را توصیه کنند که مصرف کننده برخی از آن ها جواب می گیرد و برخی جواب نمی گیرد؛ یکی از مهم ترین روغن های گیاهی که به سرعت بلوک خود را پیدا کرده و فواید خود را نشان داده است فندق جادوگر است؛ فندق افسون گر درمانگری مفید برای افرادی است که دارای پوست چرب و مستعد آکنه دارند.
فندق جادوگر یکی از موثرترین روشهای درمان آکنه است:
در صورتی که پوست شما چرب بوده و درحال نبرد با آکنه های سرسخت هستید به شما توصیه می کنم که حتما از فندق جادوگر استفاده کنید و در این مبارزه پیروز شوید.
در ادامه این متن به سوالات زیر پاسخ داده شده است، لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید:
چگونه از فندق جادوگر برای درمان آکنه استفاده کنیم؟
فندق جادوگر چگونه به مبارزه با آکنه کمک می کند؟

چگونه از فندق افسون گر برای مقابله با پوست مستعد آکنه استفاده کنیم

فندق افسون گر چگونه به مبارزه با آکنه کمک می کند؟


1) از بین بردن روغن اضافی: فندق جادوگر یک خاصیت قابض دارد و به همین دلیل در روغن ها و ماسک های گیاهی استفاده میشود؛ فندق افسونگر یک ماده طبیعی خشک کننده است که از تولید بیش از حد سبوم ( چربی های سبوم در سلول های غدد سبابه ) جلوگیری می کند، به دنبال از بین رفتن روغن های اضافی، منافذ پوست مسدود شده و در نهایت ترشحات تولید شده متوقف میشود.
2) کاهش باکتری های ایجاد کننده آکنه: فندق افسون گر حاوی تانن هایی است که خاصیت ضد میکروبی دارند زمانیکه روی پوست قرار می گیرد ، رشد باکتری را کاهش می دهد و در نتیجه منجر به کاهش آکنه میشود.
3) آرام کردن تحریک و خارش: به دلیل وود خاصیت ضد التهابی فندق جادوگر این ماده به آرامش خارش و تحریک پوست کمک می کند و حتی ممکن است قرمزی پوست که در اثر وجود آکنه به وجود آمده را کاهش داده و بهبودی آکنه را تسریع بخشد.

جهت خرید انواع روغن های گیاهی کلیک کنید.

فندق افسون گر چگونه به مبارزه با آکنه کمک می کند


چگونه از فندق جادوگر برای درمان آکنه استفاده کنیم؟

1) استفاده از فندق افسون گر به عنوان پاک کننده صورت: با استفاده از فندق افسون گر پوست شما سم زدایی شده و و چربی اضافی ، باکتری های ایجاد کننده آکنه و سایر ناخالصی ها را از بین می برد؛ در نتیجه شما را یک قدم جلوتر جهت پاکیزگی پوستتان هدایت میکند؛ شست و شوی صورت با فندق جادوگر و آویشن منافذ پوست را مسدود کرده و با ایجاد چربی ها مبارزه میکند و در نهایت لکه های آکنه را از بین میبرد؛ فندق افسون گر حاوی حاوی اسید سالیسیلیک یا مواد خشن نیست و به همین دلیل پوست شما را خشک نخواهد کرد.
2) به عنوان مرطوب کننده: بیشتر مرطوب کننده ها ممکن است برای پوست های چرب مناسب و مفید نباشند و بسیاری از آنها حاوی موادی هستند که ممکن است منافذ پوست را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش شوند، یک مرطوب کننده سبک که حاوی فندق جادوگر است باعث تغذیه پوست و چربی آن می شود؛ این نوع مرطوب کننده ها به سرعت توسط پوست جذب شده و به دلیل دارا بودن خواص ضدمیکروبی از پوست شما در برابر آکنه و عوامل خارجی محافظت میکند.

چگونه از فندق جادوگر برای درمان آکنه استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *