بلاگ

بیش از 40 روش خانگی و کم هزینه برای بزرگ و خوش فرم کردن سینه

فهرست مطلب


اولین نکته در افزایش سایز سینه توجه به این نکته است که فرد باید اعتماد به نفس خود را تقویت کند و از رنج های روحی خلاص شود، بعد از حل شدن این اتفاق زندگی ساده تر خواهد شد و اگر فرد بخواهد سایز سینه را افزایش دهد با حال بهتری این کار را خواهد کرد، روش های بسیار ساده ای برای بزرگ کردن سینه وجود دارند که به سادگی در خانه می توانید انجام دهید، روشهای بزرگ کردن سینه گیاهان، ماساژها، ورزش ها و کارهای مختلف دیگر هستند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

روش های بزرگ کردن سینه

نکاتی درمورد سینه


سینه از چربی، غدد لنفاوی و همبند ساخته شده که در دوران های مختلف زندگی خانم ها تغییر می کند، در دوران قائدگی، بلوغ، حاملگی و یائسگی این تغییرات مشاهده می شوند که تحت تاثیر هورمون های پروژسترون و استروژن قرار دارند، البته ژنتیک، تغذیه و محیط هم در رشد و سایز سینه نقش دارند.

گیاهان موثر در افزایش سایز سینه


گیاهان و میوه های مختلف می توانند به سادگی در رسیدن به اندام دلخواه به شما کمک کنند، چه این گیاهان را به شکل روغن یا پماد خانگی استفاده کنید و چه به صورت ادویه در غذاها یا خوردنی های مختلف می توانند به افزایش هورمون مورد نیاز برای رشد سینه کمک کننده باشند.

استفاده از ماسک پیاز برای بزرگ کردن سینه


آب پیاز را بگیرید و مقداری عسل و زردچوبه به آن اضافه کرده روی سینه ماساژ دهید، این کار باعث افزایش سایز سینه شده و سینه ها را تقویت می کند، قبل از خواب این ماسک را روی سینه اعمال کنید و صبح روز بعد آن را بشویید.

دال عدس باعث بزرگ شدن پستان می شود


دال عدس یا عدس قرمز را یک تا دو ساعت خیس کرده و بعد بکوبید، خمیر به دست آمده را روی پستان قرار دهید و نیم ساعت آن را نگه دارید تا خشک شود، بعد از این مدت سینه ها را بشویید.

دونگ کوئی و کمک به افزایش حجم سینه


دونگ کوئی نام گیاهی است که مصرف آن از روش های خانگی برای بزرگ کردن اندازه پستان به حساب می آید، برای مصرف این گیاه بهتر است بیماری خاصی نداشته باشید ولی اگر مشکلی دارید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید، دونگ کوئی می تواند عدم تعادل هورمونی را که از دلایل اصلی رشد نکردن سینه است رفع کند و تراز هورمون را تنظیم کرده تولید استروژن را کنترل کند.

دونگ کوئی و کمک به افزایش حجم سینه

ساپالمتو یا نخل اره ای


اسیدهای چرب موجود در نخل اره ای می تواند به رشد بافت سینه کمک کند، این گیاه سرشار از مواد مغذی برای سینه است که علاوه بر افزایش سایز در زیبا کردن ظاهر سینه هم موثر است، روش های استفاده از ساپالمتو به صورت قرص، کپسول و یا چای است که به راحتی می توان آن را پیدا کرد، دو لیوان از چای این گیاه را تا دو ماه میل کنید و اگر قرص را ترجیح می دهید روزانه 160 میلی گرم از آن را مصرف کنید، البته مصرف مکمل باید زیر نظر پزشک صورت گیرد.

تاثیر یام وحشی در بزرگ کردن پستان


یام وحشی گیاهی است که در طب سنتی به عنوان حجم دهنده سینه شناخته می شود، مکمل های این گیاه به شکل کپسول وجود دارند و می توان از چای یا دمنوش آن هم بهره برد، علاوه بر این ها برای تاثیر بیشتر از کرم یام وحشی استفاده کنید و آن را روی سینه ماساژ دهید، این کار جذب پروژسترون را افزایش داده و بعد از دو ماه تاثیر فوق العاده اش را نشان خواهد داد.

سویا و تاثیر فراوانش روی حجم سینه


سویا می تواند سایز پستان را افزایش دهد، هورمون فیتواستروژن که در سویا وجود دارد برای بزرگ کردن سینه کاربرد دارد و می تواند با از بین بردن رادیکال های آزاد از سرطان هم پیشگیری کند، با افزایش میزان سویا در رژیم غذایی می توانید به افزایش سایز سینه کمک کنید، البته مصرف بیش از حد آن برای آقایان مفید نیست.

تقویت و افزایش سایز سینه با شبدر قرمز


شبدر قرمز در افزایش استحکام و سایز سینه موثر است، این گیاه را به اندازه یک تا دو قاشق چایخوری در لیوانی آب داغ دم کنید، بعد از نیم ساعت دم کشیدن می توانید آن را مصرف کنید، برای مصرف گیاه را فشار دهید تا عصاره آن به طور کامل خارج شود و دو تا سه بار در روز آن را بنوشید.

تاثیر ریشه مارشمالو در بزرگ کردن سینه


مصرف عصاره این گیاه می تواند سایز پستان را بیشتر کند، برای استفاده از این عصاره می توانید یا از خوراکی یا از کمپرس آن روی سینه بهره ببرید، این کار را همراه با یک حوله انجام دهید و سی دقیقه بعد آن را بشویید، یک تا دو ماه مصرف و استعمال مارشمالو می تواند تاثیر آن را نمایان سازد.

تاثیر ریشه مارشمالو در بزرگ کردن سینه

مصرف بروکلی و اسفناج برای حجم دهی به سینه


به طور کلی مصرف سبزیجات سبز برای بدن بسیار مفید است، بروکلی و اسفناج از جمله سبزیجات مهم در این زمینه هستند که سرشار از فیتواستروژن هستند و می توانند باعث تحریک بافت پستان شوند، این گیاهان کلیت ظاهری را هم زیباتر می سازند.

تاثیر آجیل در سایز سینه


آجیل های مختلف چربی های اشباع نشده و به طور کلی چربی های مفیدی در خود دارند که می توانند بافت سینه را بهبود بخشند و سایز آن را افزایش دهند، گردو و بادام زمینی از جمله بهترین آجیل های کمک کننده برای افزایش حجم پستان هستند.

پیوراریا میریفیکا، گیاهی برای حجم دهی سینه


این گیاه می تواند سایز سینه ها را تا 80 درصد افزایش دهد، فیثواستروژن هایی که در این گیاه وجود دارند از جمله ژنیت سین، میزوسترول و دئوکسی میروسترول تاثیر زیادی در افزایش سطح هورمون های مورد نیاز بدن و متعادل کردن آن ها دارند و می توانند به افزایش حجم پستان کمک کنند.
پیوراریا میریفیکا به شکل ژل، صابون، کرم موضعی، قرص و کپسول در بازار وجود دارد و می توان 250 میلی گرم از آن را دو بار در روز مصرف کرد، برای استفاده موضعی نیز دو بار در روز کافیست، در هر بار استفاده پنج دقیقه زمان بگذارید و تا سه ماه آن را تکرار کنید.

پیوراریا میریفیکا، گیاهی برای حجم دهی سینه

تاثیر چای ریشه قاصدک بر سلول های سینه


این چای باعث رشد سلول های تازه و بافت های پستان می شود که در افزایش اندازه سینه موثر است، می توانید دو بار در روز از این چای بنوشید تا تاثیر آن را ببینید، البته اگر بیماری خاصی دارید قبل از مصرف باید با پزشک مشورت کنید.

برگ آب تره


برگ آب تره سرشار ازویتامین ای است که برای حجیم کردن سینه نقش موثری دارد، پودر برگ آب تره را با یک لیوان آب داغ ترکیب کرده و می نوشند، این گیاه را یک ماه استفاده کنید تا بعد از این مدت نتیجه را مشاهده کنید.

تربچه می تواند به افزایش سایز پستان کمک کند


تربچه دارای عناصری تهاجمی با قدرت بالاست که جریان خون را تحریک کرده و اندازه سینه را به طور طبیعی افزایش می دهد، مصرف این گیاه را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا سایزسینه را به طور موثری بیشتر کند.

میوه های مفید در افزایش حجم سینه


میوه های مختلف در افزایش سایز سینه نقش موثری دارند، درواقع رژیم غذایی صحیح و توجه به مصرف مواد غذایی مختلف می تواند به زیباتر شدن اندام کمک کند، اگر می خواهید درمورد میوه هایی که برای بزرگ کردن حجم سینه می توانند کمک کننده باشند بیشتر بدانید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

پاپایا میوه ای مفید برای زیبا کردن سینه ها


پاپایا میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف مانند ویتامین ث و ب، کاروتن و زردینه است و مقدار قابل توجهی از فیبر و منیزیم، کلسیم، ویتامین آ، ویتامین کا، ای و پتاسیم را در خود دارد که نشان دهنده فواید آن برای بدن است، علاوه بر فواید مختلف آن برای بزرگ کردن پستان می توانید از مخلوط پاپایا و شیراستفاده کنید، این ترکیب موثر خواهدبود اما زنان باردار نباید از آن استفاده کنند.

پاپایا میوه ای مفید برای زیبا کردن سینه ها

مصرف گیلاس و توت فرنگی برای حجیم کردن سینه


این دو میوه می توانند میزان رها سازی هورمون استروژن را در بدن افزایش دهند که همین باعث کمک به حجیم شدن سینه است، برای مصرف این میوه ها کار خاصی نیاز ندارید و یک لیوان از آن ها را در روز باید میل کنید، چند روز بعد تاثیر آن را خواهید دید.

تاثیر موز در سایز سینه


موز سرشار از پتاسیم و منیزیم است که برای سینه بسیار مفید است، این میوه آرامبخشی موثر برای ماهیچه هاست و به طور طبیعی بدون هیچ عوارضی روی سینه اثر خواهد گذاشت، توجه کنید که مصرف موز رسیده فیبری به جای موز گوشتی بهتر است.

اسموتی درست کنید


با ترکیب میوه های خوشمزه می توانید با روشی خوشمزه بدنتان را به شکل دلخواه در آورید، برای درست کردن این اسموتی یک برش خیار، یک برش کیوی، یک فنجان گریپ فروت، یک برش پرتقال و چند عدد توت فرنگی را با هم ترکیب کنید و نصف قاشق غذاخوری پودر تخم کتان را همراه با نصف لیوان ماست کم چرب به آن اضافه کنید، اسموتی شما با مخلوط شدن در دستگاه آماده خواهد شد.

بذرها و دانه های مفید برای بزرگ کردن سینه


بذرها و تخم های مختلف که از گیاهان به دست می آیند معمولا تاثیر بسیاری در طب سنتی دارند و استفاده از آن ها رایج است، در ادامه به معرفی موثرترین دانه ها در افزایش سایز سینه می پردازیم.

تخم کتان


خوردن این گیاه چه به شکل پودر و ادویه در غذا و چه به شکل خالص و جویدن می تواند برای سینه مفید باشد، تخم کتان دارای فیتواستروژن است که در افزایش سایز سینه موثر است البته نباید در مصرف آن زیاده روی کرد، با مصرف تدریجی آن تاثیرش را خواهید دید.

تخم کتان

دانه شنبلیله


استروژن های موجود در دانه های شنبلیله می توانند به تحریک رشد پستان ها کمک کنند، برای استفاده از این گیاه خمیری از دانه های آن با روغن خردل درست کنید و روی سینه ماساژ دهید، این روش سینه ها را بزرگ می کند و گفته می شود در افزایش شیر زنان شیرده هم موثر است.

تخم رازیانه و افزایش سایز سینه


رازیانه از مهم ترین گیاهان برای خانم هاست که میتواند مشکلات مختلف زنانه را رفع کند، برای افزایش سایز سینه توسط این گیاه می توانید آن را به شکل خمیر همراه با روغن زیتون آماده کرده روی پستان ماساژ بدهید، فلانوئیدهای موجود در تخم رازیانه سطح استروژن بدن را افزایش می دهد و به رشد سینه کمک می کند، این تخم در افزایش شیر مادران هم موثر است.
میتوانید از چای رازیانه برای افزایش میزان هورمون استروژن و سایز سینه استفاده کنید، برای درست کردن این چای یک قاشق چایخوری از دانه های گیاه را با یک لیوان آب داغ دم کنید و بعد از ده دقیقه دم کشیدن میل کنید.

روش دیگر برای استفاده از دانه رازیانه


می توانید یک قاشق غذاخوری از روغن کبد ماهی کاد را با دو قاشق چایخوری دانه رازیانه ترکیب کنید و بعد از ترکیب حرارت داده دانه های قرمز شده را له کنید، بعد از سرد شدن می توانید آن را به مدت ده دقیقه روی سینه ماساژ بدهید، بعد از نیم ساعت سینه ها را بشویید و این کار را دو بار در روز تکرار کنید، بعد از یک یا دو ماه تاثیر این کار را خواهید دید.

تخمه آفتابگردان و تخمه کدو برای افزایش سایز سینه


تخمه های مختلف به طور کلی می توانند به رشد سینه کمک کنند، این تخمه ها استروژن را افزایش می دهند و چربی بالایی هم دارند که در رشد سینه موثر است، علاوه بر این تخمه آفتابگردان به چاق شدن بدن هم کمک خواهد کرد اما توجه کنید که نباید در مصرف این خوردنی ها زیاده روی کرد.

روغن های گیاهی موثر در حجیم کردن پستان


با استفاده از روغن های مختلف می توانید به بزرگ شدن سینه ها کمک کنید، این روغن ها معمولا روی پستان اعمال می شوند و بعد از مصرف دوره ای اثر خود را نشان می دهند.

مصرف روغن آرگان در افزایش حجم سینه


به طور کلی روغن آرگان روغنی بسیار مفید برای آبرسانی، افزایش لطافت و بهبود رنگ و کیفیت پوست به حساب می آید که می تواند ترک های پوستی را هم از بین ببرد، با توجه به خاصیت آبرسانی روغن آرگان می توان از آن برای بهبود حجم از دست رفته پستان در هنگام رژیم های لاغری استفاده کرد.

مصرف روغن آرگان در افزایش حجم سینه

روغن گندم برای بزرگ کردن سینه


برای افزایش سایز پستان می توانید از روغن گندم استفاده کنید، این روغن علاوه بر افزایش جریان خون در سینه می تواند به تغذیه آن کمک کند و اکسیژن مورد نیاز بدن را هم تامین کند، روغن گندم برای بهبود متابولیسم بدن بسیار موثر است و ویتامین ای موجود در آن می تواند سینه را سفت کند، برای مصرف روغن گندم آن را به شکل دایره ای روی سینه ماساژ دهید، ده دقیقه ماساژ کافیست، دو تا سه بار در روز این ده دقیقه را تکرار کنید و یک ماه بعد نتیجه را مشاهده کنید.

روغن زیتون برای بزرگ کردن سینه


این روغن که از بهترین روغن های طبیعی شناخته می شود تاثیر خوبی در افزایش حجم سینه دارد، برای استفاده از آن می توانید به شکل دایره ای روی سینه ماساژش دهید و بعد از یک ربع آن را بشویید، این کار را می توان دو بار در روز تکرار کرد، توجه کنید که روغن زیتون به افزایش جریان خون در سینه هم کمک می کند و باعث تقویت سینه شده آن را حجیم تر می کند.

روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه


روغن خراطین روغنی است طبیعی که تاثیر بسیاری در کلاژن سازی دارد و سرشار از امگا3 و امگا6 است که می توانند به حجیم کردن پستان کمک کنند، این روغن را روی سینه تمیز به صورت دورانی ماساژ می دهند و بعد از یک ربع آن را می شویند، می توان از کمپرس سرد هم بعد از ماساژ روغن استفاده کرد تا تاثیر بیشتری بگذارد.

تاثیر روغن زالو در افزایش حجم سینه


روغن زالو روغنی حجم دهنده است که می توانید از آن برای بزرگ کردن سایز سینه و فرم دادن به آن استفاده کنید، این روغن از افتادگی سینه هم جلوگیری می کند و خاصیتی جوان کننده دارد، بعد از یک ربع تا ده دقیقه ماساژ این روغن روی سینه آن را بشویید، در هنگام استفاده هم از تمیزی پوست خود مطمئن شوید.

تاثیر روغن زالو در افزایش حجم سینه

بزرگ کردن پستان با روغن شترمرغ


می توانید با ماساژ دادن روغن شترمرغ روی سینه به افزایش سایز آن کمک کنید، این روغن اسیدهای چربی شبیه به سلول های پوستی دارد که می تواند تا هفت لایه از غشای پوستی نفوذ کند و به افزایش حجم سینه کمک کند، این روغن را به مدت یک ربع به شکل دورانی روی پستان ماساژ داده و بعد به حمام بروید، می توانید تا دو بار در روز آن را تکرار کنید.

استفاده از روغن میخک در حجم دهی به سینه


مقداری از روغن میخک را به مدت ده دقیقه و به شکل دایره ای روی سینه ماساژ دهید، انجام این کار به طور منظم و دو بار در روز می تواند باعث بزرگ شدن سینه شود، روغن میخک را می توانید با عصاره زنجبیل هم ترکیب کنید و روی سینه بمالید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

روغن نارگیل برای افزایش سایز سینه


روغن گیاهی نارگیل از روغن های موثر در افزایش سایز سینه است که می توانید آن را روی پستان ماساژ دهید، این روغن چسبندگی کمی دارد و به عنوان مرطوب کننده ای طبیعی عمل می کند، علاوه بر نرم شدن پوست این روغن به افزایش شیر در مادران شیرده هم کمک می کند و می توانید آن را همراه با کپسول پانصد گرمی شنبلیله استفاده کنید تا به سفت شدن سینه هم کمک کند، بهترین زمان برای مصرف این روغن در هنگام روز است، بعد از ماساژ دادن سینه به شکل داره ای می توانید بعد از ده دقیقه روغن را بشویید.

روغن کنجد برای بزرگ کردن پستان


روغن کنجد از دیگر روغن های قابل استفاده در حجیم کردن سینه است که می تواند عضلات سینه را تقویت کرده و سایز آن را افزایش دهد، این روغن را بهتر است مقداری گرم کرده و بعد روی سینه به شکل دایره ای ماساژ دهید، می توانید این روغن را مدتی روی سینه نگه دارید اما در این مدت از لباس تنگ استفاده نکنید تا سلول های سینه به راحتی بتوانند رشد کنند.

روغن کنجد برای بزرگ کردن پستان

روغن بادام برای حجم دهی به سینه ها


روغن بادام از دیگر روغن هایی است که می توانید برای رشد کردن سلول های پستان از آن استفاده کنید، این روغن به افزایش جریان خون و پست شدن سینه هم کمک می کند، برای مصرف آن می توانید به مدت هشت دقیقه آن را به شکل دایره ای روی سینه ماساژ دهید، در هنگام ماساژ سعی کنید به نوک سینه ها دست نزنید، بعد از ماساژ دادن می توانید به حمام بروید، انجام این کار دو بار در روز مفید است.

روغن B-16 برای بزرگ کردن سینه


این روغن که نوعی تحریک کننده برای غدد سینه به حساب می آید می تواند به بزرگ شدن آن کمک کند، این روغن تولید استروژن را هم افزایش می دهد و باعث تقویت سینه می شود، برای مصرف آن باید توجه کنید که هنگام روز سراغش بروید و بعد از 8 دقیقه ماساژ به حمام رفته آن را بشویید، در زمان ماساژ به نوک سینه دست نزنید و بعد از مصرف منظم آن شاهد نتایج موثر آن باشید.

روغن B-36Big


این روغن، روغن دیگری است که برای بزرگ کردن سینه بکار می رود، معمولا به از سه تا چهار ماه مصرف نتایج این روغن مشخص می شود و باید دو بار در روز آن را روی سینه ماساژ داد، این کار علاوه بر سفت شدن سینه باعث تقویت سینه هم می شود و به افزایش جریان خود کمک می کند.

روغن تونر سینه Mahon BOOS

از روغن های دیگری که برای بزرگ کردن سینه می توانید استفاده کنید روغن تونر سینه است که می تواند باعث تحریک بافت چربی و خون در پستان شده و سایز آن را بیشتر کند، این روغن را به شکل دایره ای ماساژ دهید و از برخورد آن با نوک پستان خودداری کنید، این ماساژ گردش خون پستان را افزایش خواهد داد و باعث تقویت سینه خواهد شد.

روش های طبیعی دیگر برای افزایش سایز سینه


علاوه بر روش هایی که به آن ها اشاره شد می توانید از طریق روش های دیگر هم سایز سینه را افزایش دهید، در ادامه به معرفی این موارد می پردازیم.

عسل و تخم مرغ برای افزایش حجم پستان


یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید و ترکیب به دست آمده را روی سینه بمالید، پروتئین و چربی موجود در این ترکیب برای بافت سینه بسیار مفید است و می تواند سینه ها را بزرگ تر کند.

عسل و تخم مرغ برای افزایش حجم پستان

تاثیر شیر در بزرگ شدن سینه


شیر و به طور کلی لبنیات پرچرب تاثیر زیادی در افزایش سایز سینه دارند، این مواد می توانند چربی مورد نیاز سینه را تامین کنند و از آن جایی که سینه از چربی ساخته شده است مصرف لبنیات موثر است.

غذاهای دریایی در زیبا و حجیم کردن سینه موثرند


می توانید غذاهایی مانند صدف، حلزون دریایی، میگو و جلبک دریایی را در رژیم غذایی خود قرار دهید، این غذاها حاوی منگنز هستند و می توانند به محرکی برای هورمون های جنسی بدن تبدیل شوند، این تحریک به افزایش حجم پستان کمک خواهد کرد.

تاثیر ویتامین ای در بزرگ شدن سینه


در این مورد نمی توان گفت که ویتامین ای به طور مستقیم تاثیری روی بزرگ شدن پستان دارد اما به طور کلی مصرف کپسول های ویتامین ای می تواند ماندگاری روغن را در پوست و سینه افزایش دهد و از افتادگی آن ها جلوگیری کند.

ورزش های یوگا


علاوه بر رژیم غذایی مناسب و راه های موضعی که توسط گیاهان می توانید امتحان کنید یکی دیگر از راه های طبیعی برای افزایش سایز سینه ورزش های مختلفی هستند که به سادگی در خانه می توانید انجام دهید، توجه کنید که این ورزش ها را صحیح و کامل انجام دهید.

ورزش های یوگا

روش اول:
ورزش اولی که برای افزایش سایز سینه می توانید امتحان کنید با نام اوستراسانا شناخته می شود، در این روش باید روی زانوهایتان بایستید و پاها را جفت کنید بعد به عقب برگردید و دست ها را روی پاشنه پا بگذارید، کمر را قوس داده و دنده ها را کش بدهید درواقع سر باید به سمت زمین کشیده شود، این روش که به زانو زدن شتر هم معروف است علاوه بر فوایدی که برای سینه دارد به بهبود هضم و کاهش چربی در بازو و ران هم کمک می کند.

روش دوم:
بژوگانسانا یا cobra posose نام ورزشی است که در آن باید روی شکم دراز کشید و پاها را صاف روی زمین دراز کرد، بعد از این کارها دست ها را روی سینه می گذارند و این کار را هر روز ده بار تکرار می کنند.

روش سوم:
روش دیگر که به آن زاویه دوتایی یا دویکونسان می گویند روشی است که در آن باید در حالت ایستاده دست ها را به عقب بکشید و به هم قفل کنید، بعد از انجام این کار باید خم شده و سر را به زانو بزنید، این کار برای افزایش سایز پستان موثر است.

ورزش های دیگری که برای بزرگ کردن پستان می توانید انجام دهید:
ورزش های مختلف دیگری هم وجود دارند که به افزایش سایز سینه کمک می کنند، ورزش هایی که پوست را سفت می کنند و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را تقویت می کنند اهمیت زیادی در افزایش سایز دارند، از جمله این ورزش ها می توان به شنای دیواری، شنای سوئدی، پرس سینه، پرس نیمکت و فشردگی سینه اشاره کرد، هر روز 15 تا 30 دقیقه ورزش مربوط به انقباض سینه را انجام دهید تا از افتادگی سینه هم جلوگیری کند.

روش اول برای انقباض سینه


با دست راست آرنج دست چپ را بگیرید و با دست چپ آرنج دست راست را، دو دست خود را از روی آرنج به هم قفل کنید و دست هایتان را محکم فشار دهید، رها کنید و دوباره فشار دهید، روزانه تا 20 بار تکرار این حرکت باعث خوش فرمی و سفتی سینه خواهد شد، این کار عضلات زیر بغل و سینه را منقبض می کند که در طول دو هفته می توانید تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

روش دوم برای انقباض سینه


در این روش هر دو دست را مشت کنید و مثل روش بالا مشت ها را به سمت هم فشار بدهید، یعنی مشت دست راست را به طرف چپ و مشت دست چپ را به طرف راست بکشید و فشار بدهید، در انجام این حرکات فشار را در عضلات زیر بغل احساس خواهید کرد، باید تا 60 بشمرید و بعد حالت خود را رها کنید، عضلات سینه در این روش منقبض می شوند، روزانه 20 بار این کار را تکرار کنید.

استفاده از دمبل


دمبل های سنگین را متناسب با بدن خود انتخاب کرده و آن ها را بلند کنید، حدود سه تا پنج کیلو دمبل برای این کار مناسب است، برای انجام این کار دمبل ها را با دو دست گرفته و دستها را روی ران گذاشته کمی خم شوید و دست ها را سمت سینه بکشید، دوباره دست ها را سمت پایین آورده و دوباره بالا بکشید، این کار را در سه ست بیست تایی تکرار کنید.

استفاده از دمبل

ماساژ


همراه با روغن های طبیعی مانند روغن تخم کتان، روغن زیتون، روغن اسطوخودوس، روغن درخت چای و روغن رازیانه یابا استفاده از کرم های بزرگ کننده سینه می توانید پستان را ماساژ دهید، این کار جریان خون را افزایش داده و خاصیت کشسانی بافت های پستان را هم بهبود می بخشد، در هر بار ماساژ یک ربع زمان کافیست، استفاده از روغن زیتون بیشتر از موارد دیگر توصیه می شود، این روغن سینه ها را نرم و سفت می کند.
روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای هم خاصیتی تحریک کننده برای سینه دارند و سایز آن را افزایش می دهند، این روغن ها را با هم ترکیب کرده و استفاده کنید، ده دقیقه ماساژ در روز برای افزایش سایز مناسب است، بعد از این مدت سینه ها را با آب ولرم بشویید، بعد از یک ماه استفاده منظم تاثیر آن را خواهید دید.

به چه شکلی باید سینه را ماساژ بدهیم؟


برای ماساژ دادن سینه بهترین راه این است که به صورت دورانی سینه ها را لمس کنید و هر دو سینه را به سمت یکدیگر بکشید، هم دوران و هم کشیدن در ماساژ اهمیت دارد، روزانه ده بار می توان این ماساژ را انجام داد، البته استفاده بیش از حد از روغن ها توصیه نمی شود این کار باعث التهاب و حساسیت سینه خواهد شد.

روش های دیگر ماساژ دادن:


روش اول: روی زمین به طور صاف دراز بکشید و با دست راست سینه چپ را گرفته و آن را لمس کنید، از اطراف به سمت نوک سینه حرکت کنید و این کار را آرام انجام دهید، بعد از طرف نوک سینه به شکل دورانی به اطراف حرکت کنید، بعد از انجام این کار دوباره آن را با حالت محکم تری انجام دهید، در حرکت محکم به نوک سینه دست نزنید و فقط عضلات را فشار دهید، بعد از این کارها سینه را محکم فشار دهید و رها کنید، ده بار تکرار کرده و سراغ سینه سمت راست بروید، مراقب باشید که سینه هایتان به درد نیاید.
روش دوم: روغن زیتون را در دست های خود بمالید تا گرم شود و بعد آن را روی سینه ها بمالید، سینه ها را به سمت داخل ماساژ دهید و حرکات دایره ای انجام دهید این کار را حداقل بین صد تا سیصد بار انجام دهید و صبح و شب تکرار کنید، بعد از یک تا دو ماه تاثیر آن را خواهید دید.

توجه:
ماساژ منظم سینه اهمیت زیادی در افزایش اندازه پستان دارد، این کار باعث تولید پرولاکتین می شود که هورمونی برای بزرگ کردن اندازه سینه است.

تاثیر سوتین در سایز سینه


سینه بند یا سوتین مناسب انتخاب کنید، اگر سوتین شما کوچک تر باشد می تواند سینه ها را خیلی کوچک تر نشان دهد و اگر هم بزرگ باشد برعکس، سینه بندهای جک دار می توانند سینه را بزرگ تر نشان دهند، به طور کلی آن دسته از سوتین هایی که از افتادگی سینه جلو گیری می کنند و می توانند سینه را در حالت راحت و نرمالی قرار دهند بهترین گزینه هستند، از سوتین های ضعیف استفاده نکنید.

مکمل های بزرگ کننده پستان


مکمل هایی که با مواد طبیعی ساخته شده اند برای بزرگ کردن سایز پستان به کار می روند این مکمل ها عوارضی ندارند هرچند در برخی افراد حساسیت و التهاب دیده می شود که یا به دلیل مصرف بیش از حد و یا حساسیت بدن فرد است، کرم ها لوسیون ها یا کپسول های مختلفی برای این منظور وجود دارند اما مصرف آن ها بدون مشورت با پزشک مجاز نیست.

جراحی های بزرگ کننده سینه


روش های مختلفی در جراحی افزایش حجم سینه وجود دارند مثل کاشت پروتز، لیفت و تزریق چربی یا ژل که هر کدام ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشند، اما اگر زیر نظر پزشکی متخصص و کاربلد صورت گیرند این عوارض به حداقل خواهند رسید.

پروتز سینه


پروتز یا ایمپلنت روشی است که در آن سینه ها خوش فرم شده و افتادگی آن ها از بین می رود، معمولا زنان شیرده بعد از دوران شیردهی برای بهبود شکل سینه به جراحی سینه تن می دهند، برای خانم هایی که دنبال بزرگ کردن سینه هستند این جراحی با جایگذاری پروتز در زیر عضله سینه صورت می گیرد که در آن سینه را برش می دهند و این عمل جراحی حداقل 24 ساعت استراحت مطلق نیاز دارد که عوارضی مانند بروز فیبروز یا بافت سفت در پستان، بد شکلی سینه و دردهای مختلف را در پی دارد، امروزه این عوارض با تکنیک های مختلف جراحی کاهش پیدا کرده است.

پروتز سینه

لیفت سینه


در لیفت معمولا برای فرم دهی و جبران افتادگی سینه عمل جراحی را انجام می دهند که امروزه ترکیب لیفت و پروتز بسیار رایج است تا همزمان با بزرگ کردن سینه آن را خوش فرم تر کنند.

تزریق چربی


در تزریق چربی متخصص با روش لیپوساکشن چربی را از اعضای دیگر مانند ران یا باسن می گیرد و این چربی ها را به سینه منتقل می کند، لیپوساکشن باید با دقت صورت گیرد و در آن سلول های چربی را از بین نبرد، اگر لیپوساکشن با امواج مافوق صورت انجام شود این بافت های چربی از بین خواهند رفت و نمی توان آن ها را دوباره به بدن منتقل کرد.

تزریق ژل


تزریق ژل که روشی پر هزینه است توسط سوزن یا کونلا 1.5 میلی متری انجام می شود و در آن ژل را زیر بافت غدد پستانی تزریق می کنند، این کار معمولا همراه با فرم دهی صورت می گیرد و ماندگاری آن حدود دو سال است، قبل از تزریق ژل باید از سلامتی غدد پستانی فرد مطمئن شد و به همین دلیل فرد را به سونوگرافی و ماموگرافی می فرستند، البته توجه کنید که عوارض خاصی در این تزریق ها وجود دارد که فقط در صورت مهارت بسیار پزشک و رعایت بهداشت می توان از آن ها جلوگیری کرد.

آیا بعد از عمل جراحی مراقبت از سینه ها سخت است؟


بعد از این جراحی ها معمولا گردش خون و تورم در سینه باید کنترل شوند، ورزش های سنگین حداقل تا دو ماه بعد از جراحی ممنوع است و تورم هم تا 6 ماه باقی خواهد ماند، البته می توان از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کرد.
غذاهای چرب و نفخ آورنده برای افرادی که عمل سینه انجام می دهند مضر است زیرا یبوست باعث افزایش درد و ناراحتی در فرد می شود، کسانی که کیست سینه دارند باید با پزشک مشورت کنند و پروتز را در محل مناسبی اعمال کنند.
بعد از جراحی معمولا تا دو ماه از گن استفاده می کنند و نباید از لباس های تنگ استفاده کرد، آفتاب شدید برای سینه ضرر دارد و تا دو هفته بعد از عمل رفتن به سونا هم ممنوع است.
توجه کنید که مصرف مرتب داروهایی که پزشک تجویز می کند هم اهمیت دارد و به درمان سریع تر و کاهش عوارض و درد کمک می کند.

آیا بعد از عمل جراحی مراقبت از سینه ها سخت است؟

آیا رابطه جنسی تاثیری در بزرگ شدن اندازه سینه دارد؟


برانگیختگی جنسی باعث سفت شدن پستان می شود و رگ های ریزی در سینه مشخص می کند که نشان دهنده تحریک جنسی هستند، اما مکیدن پستان باعث بزرگش شدن سینه نمی شود، رابطه جنسی منظم هم در افزایش سایز سینه نقشی ندارد، البته نوک پستان را تحریک می کند و سینه را سفت می کند.

چرا سینه برخی زنان کوچک است؟


علل بسیاری در کوچک ماندن سینه نقش دارند، عواملی که مربوط به ژنتیک و ارثی هستند معمولا تغییر نخواهند کرد و این افراد به جراحی مراجعه می کنند که خطرات زیادی در پی دارد، اما عوامل دیگری مانند لاغری بیش از حد، هورمون های نامتوازن و سوءتغذیه از عواملی هستند که می توان به آن ها در افزایش سایز سینه کمک کرد، کم کاری تیروئید و هیپوفیز هم در کوچک شدن سینه زنان نقش دارد، توجه کنید که اگر علل هورمونی موجب بزرگ نشدن سینه باشد بهتر است زیر نظر پزشک هورمون هایی مانند فولیکولین و لوتئین که هورمون تخمدان هستند تجویز شوند و مصرف خودسر آن ها اشتباه است.

سوالات رایج


آیا مصرف روغن های گیاهی برای پستان مضر است؟

مصرف این روغن ها هیچ عارضه ای ندارد، البته باید در مصرف آن ها زیاده روی نکنید و از عدم حساسیت پوستی خود به آن ها مطمئن شوید.

آیا غذاهای تاثیر گذار در افزایش استروژن باعث بزرگ شدن سینه آقایان می شود؟

هرچه میزان هورمون های زنانه در آقایان بیشتر شود امکان افزایش سایز سینه در مردان هم بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من